Vragen?

Actuele veelgestelde vragen

Account - en algemene informatie

  1. Wat is een Centveiling

    Een centveiling is een veiling waarbij de prijs van het product 1 cent omhoog gaat wanneer er een bod wordt geplaatst. Van oorsprong heet een centveiling een Penny Auction. Een penny is een Engelse cent. En dus het bedrag waarmee de productprijs stijgt bij ieder geplaatst bod.
  2. Ik wil me graag registreren bij Biedveilingen.nl Hoe gaat dat in z'n werking?

    Leuk dat je je wilt registreren ! Het kost je slechts één minuut van je tijd. Registreren kan via deze link. Na registratie ontvang je van ons een registratiemail. Klik op de link in deze mail om je gratis biedcredits te verzilveren en je account te activeren. Je bent nu klaar om mee te bieden.

  3. Waarom lukt het me niet om een gebruikersnaam aan te maken op Biedveilingen.nl?

    Een veel voorkomende fout is het gebruik van spaties in een naam (bijv. patricia klein). Dit is niet toegestaan (patriciaklein kan wel). Ook kan het, per ongeluk, plaatsen van een spatie achter de gebruikersnaam en / of email ervoor zorgen dat je je niet kan registreren. Mocht je tegen andere problemen aanlopen, neem dan contact met ons op.

  4. Hoe activeer ik mijn account?

    Na registratie ontvang je van ons een registratiemail met daarin een link om je account te activeren. Je ontvangt van ons gratis biedcredits nadat je op deze link hebt geklikt, waarmee je je account activeert. Heb je geen registratiemail ontvangen ? Controleer even je spam-box of stuur ons een berichtje. We helpen je graag verder !
  5. Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten en/of wachtwoord vergeten. Wat nu?

    Kan de beste gebeuren. Klik op deze link om je emailadres in te vullen. Wij sturen je dan je gebruikersnaam opnieuw per email toe. Je ontvangt tevens automatisch een nieuw wachtwoord  van ons.

  6. Kan ik mijn gekozen gebruikersnaam wijzigen?

    Het is helaas niet mogelijk om een gekozen gebruikersnaam te wijzigen op het moment dat je een account hebt aangemaakt.

  7. Ik wil mijn account verwijderen

    Wat jammer om te horen dat je ons gaat verlaten. Als je op-, of aanmerkingen hebt dan zouden wij dit graag van je horen zodat wij kunnen leren van jouw ervaringen met ons.

    Mocht je besluiten je account definitief te verwijderen dan kan je dat dit via deze link. Let wel op dat je ingelogd bent voordat je je account definitief kan verwijderen.

    Je account wordt overigens automatisch gedeactiveerd indien je een half jaar, of langer, niet ingelogd bent geweest op je account. Je credits komen dan ook te vervallen.

  8. Ik heb per ongeluk mijn account verwijderd maar wil mijn account toch nog gebruiken.

    Stuur ons even een berichtje via onze contactpagina, of via Facebook,  en we gaan direct voor je kijken of wij je account weer kunnen activeren.

    Je account wordt overigens automatisch gedeactiveerd indien je een half jaar, of langer, niet ingelogd bent geweest op je account. Je credits komen dan ook te vervallen.

  9. Ik wil mijn adresgegevens wijzigen.

    Je kan je adresgegevens wijzigen onder het kopje “Adresgegevens” in het dashboard van je account. Of via deze link. Let op: je moet wel ingelogd zijn om wijzigingen door te kunnen voeren.

  10. Ik wil mijn emailadres wijzigen

    Je kan je emailadres wijzigen onder het kopje “Profiel bewerken” in het dashboard van je account. Of via deze link. Let op: je moet wel ingelogd zijn om wijzigingen door te kunnen voeren.

  11. Ik wil mijn wachtwoord wijzigen

    Je kan je wachtwoord wijzigen onder het kopje “Profiel bewerken” in het dashboard van je account. Of via deze link. Let op: je moet wel ingelogd zijn om wijzigingen door te kunnen voeren.

  12. Hebben jullie ook een Facebook pagina?

    Uiteraard. Je vindt ons via Facebook.com/biedveilingen, of klik op deze link. Je ontvangt  5 gratis voucher-credits als je ons een like geeft ! Daarnaast kan je mee doen met onze dagelijkse Facebook acties waarbij je kans maakt op heel veel voucher-credits en andere gave prijzen !

  13. Hoe snel reageren jullie?

    Het streven is om binnen 5 minuten te reageren op je berichtje. Helaas is dit niet altijd haalbaar. 

  14. Kan ik jullie ook bellen?

    Het is op dit moment nog niet mogelijk telefonisch contact met ons team te hebben. Wel helpen wij je graag verder als je ons een berichtje stuur via het contactformulier op onze website. Of stuur een berichtje via onze Facebook pagina.

Bied-credits

  1. Heb ik echt biedcredits nodig om te bieden op Biedveilingen.nl?

    Om te kunnen bieden op een veiling heb je inderdaad biedcredits nodig. Deze kan je kopen, winnen met Facebook acties of krijgen voor het liken van onze Facebook pagina. 

  2. Wat zijn voucher-credits?

    Voucher-credits zijn biedcredits die je gratis krijgt, bijvoorbeeld bij de aanschaf van een biedpakket. Of die je iedere dag op onze Facebook pagina kunt winnen. Ook worden er gratis voucher-credits weggegeven tijdens actieweken of evenementen. Met voucher-credits kan je precies hetzelfde als met normale biedcredits. Het enige verschil is dat voucher-credits geen korting geven wanneer je besluit om de koop-nu functie te gebruiken. Je kan normale credits en voucher-credits tijdens een veiling gewoon door elkaar gebruiken. Houd er wel rekening mee dat normale credits vóór de voucher-credits gebruikt worden.

  3. Hoe kan ik gratis aan bied-credits komen?

    Bij het aanmaken van een account ontvang je van ons 10 voucher-credits. Daarnaast krijg je 5 voucher-credits wanneer je je inschrijft voor onze exclusieve deals. Tevens krijg je 15 voucher-credits voor social media. Zo heb je dus eenvoudig en snel 35 voucher-credits waarmee je kan bieden op onze veilingen ! Daarnaast maak je iedere dag kans op voucher-credits en andere prijzen via acties op onze Facebook pagina. Ook zijn er regelmatig voordeelcodes die je kan gebruiken om extra gratis voucher-credits te scoren bij aankoop van een biedpakket.

    Ook kan je gratis bied-credits verdienen wanneer je je vrienden, familieleden of kennissen aanbrengt bij Biedveilingen. Wanneer zij hun eerste biedpakket kopen, ontvang jij 15 gratis voucher-credits !

  4. Kan ik ook credits winnen?

    Zeker ! Iedere dag houden wij op Facebook acties waarmee je gratis voucher-credits kunt winnen. Volg ons daarom op Facebook zodat je nooit een actie mist !

  5. Wat is een voordeelcode?

    Een voordeelcode is een tijdelijke code waarmee je korting krijgt bij aankoop van een biedpakket. Of waarmee je gratis extra voucher-credits krijgt.

  6. Hoe kom ik aan een voordeelcode?

    Regelmatig houden wij acties op Facebook, of via nieuwsbrieven, waarbij wij voordeelcodes vermelden. Schrijf je daarom in voor onze nieuwsbrief, en houd onze Facebook pagina in de gaten, om geen enkele actie te hoeven missen

  7. Ik heb iemand uitgenodigd, maar geen gratis voucher-credits ontvangen. Wat nu?

    Ontzettend bedankt dat je ons bekend wilt maken bij je vrienden, familie of kennissen ! Zodra deze persoon zijn of haar eerste biedpakket aanschaft, krijg jij automatisch de voucher-credits bijgeschreven.

  8. Ben ik mijn bied-credits kwijt als ik geboden heb?

    Als je bied-credits gebruikt om te bieden op een veiling, dan kan je deze niet meer gebruiken om op een andere veiling te bieden. Wel kan je je gebruikte bied-credits omzetten in korting als je de veiling niet wint maar wel graag het product wilt kopen. Zo weet je dus zeker dat je altijd waar je aan toe bent.

  9. Hoe lang zijn mijn biedcredits geldig?

    Je bied-credits zijn een jaar geldig. Dit geldt ook voor de voucher-credits. Gekochte credits kunnen niet ingeruild worden voor geld.

  10. Hoe kan ik met jullie in contact komen?

    Je kan ons een berichtje sturen via het contactformulier op onze website. Het kan natuurlijk ook via onze Facebook pagina.

  11. Wat kost bieden?

    Ieder bod dat je plaatst kost je één bied-, of voucher-credit. De prijs van een bied-credit varieert. Des te groter het biedpakket is dat je koopt des te lager de gemiddelde prijs per bied-credit is. Daarnaast krijg je bij grotere biedpakketten ook veel meer extra gratis voucher-credits.

Bieden

  1. Welke internetbrowser (Internet Explorer, Chrome, Firefox etc.) kan ik het beste gebruiken voor Biedveilingen.nl?

    Wij adviseren om Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken. Tegelijkertijd raden wij af om Internet Explorer te gebruiken.

  2. Ik bied vanaf mijn smartphone, is dat wel goed?

    Smartphones zijn populair vanwege hun vele mogelijkheden en compacte formaat. De antenne is echter ook klein,  wat de stabiliteit van de internetverbinding niet ten goede komt. De internetverbinding bij een smartphone is zwakker dan die van een gemiddelde notebook. Wij raden je aan om, wanneer je biedt via je smartphone, niet te wachten tot de laatste seconde om te bieden. Dit omdat je bod wel eens te laat zou kunnen aankomen, door een minder stabiele verbinding. Overigens springt de timer na een bied altijd terug, bieden op het laatste moment is daarom een risico dat je niet per se hoeft te nemen.

  3. Kan ik een geplaatst bod intrekken of annuleren?

    Het is niet mogelijk om een geplaatst bod ongedaan te maken of te annuleren. Let dus goed op waar je wel of niet op wilt bieden.

  4. Ik heb mijn veilinglimiet bereikt maar nog genoeg biedcredits om door te bieden, hoe kan dat?

    Je veilinglimiet slaat op het aantal veilingen wat je per twee weken maximaal mag winnen of kopen met korting. Je veilinglimiet geldt ook bij lopende veilingen waarbij je op hetzelfde moment het hoogste bod hebt. In alle gevallen is het aantal veilingen vijf per twee weken.

  5. Hoe zie ik of ik mijn veilinglimiet heb bereikt?

    Als je ingelogd bent en je gaat naar het gebruikersmenu, dan kan je daar "Mijn veilinglimiet" aanklikken. Vervolgens zie je daar vijf slots staan. 

    Als je een veiling gewonnen hebt of met korting koopt, dan is een slot gevuld tot twee weken na de betreffende veiling. Als je bij een veiling als hoogste bieder genoteerd staat, reserveert het systeem ook tijdelijk een slot.  Heb je dus bij vijf lopende veilingen het hoogste bod geplaatst, dan heb je (tijdelijk) vijf slots in gebruik. Deze blijven bezet totdat iemand anders op de betreffende veiling een hoger bod plaatst of jij de veiling hebt gewonnen

    Let op !

    De vijf slots kunnen dus om meerdere redenen gevuld zijn. Doordat je in een week één of meerdere veilingen hebt gewonnen, producten met korting hebt gekocht, of omdat je op dat moment bij één of meerdere veilingen tegelijk (tijdelijk) het hoogste bod hebt. Ook een combinatie van deze factoren is mogelijk.

    Twee weken nadat de veiling is gesloten komt het gevulde slot weer beschikbaar en kan je weer mee doen met alle veilingen.

Werking veilingen

  1. Hoe kan ik meebieden?

    Wanneer je een account aanmaakt op Biedveilingen.nl ontvang je gratis biedcredits. Daarnaast ontvang je nog eens extra biedcredits wanneer je onze Facebook pagina liked. Kies vervolgens uit onze vele gave veilingen en gebruik je biedcredits om direct mee te bieden en kans te maken op het winnen van een veiling

  2. Waarom stijgt de prijs van de veiling?

    Biedveilingen is een centveilingsite. Dit betekent dat alle producten die worden geveild een startprijs hebben van € 0,01 en ieder bod de prijs verhoogt met € 0,01. Je kan een veiling winnen door er op te bieden. Iedere keer dat je biedt wordt de prijs van het product € 0,01 hoger. De veiling eindigt wanneer het laatst gedane bod niet meer wordt overboden.

  3. Waarom springt de timer terug?

    De timer springt terug na ieder bod dat wordt geplaatst, dit zodat andere bieders nog de mogelijkheid hebben om te bieden. Gebruikelijk is dat de timer 20 seconde terugspringt, maar bij sommige veilingen is dit 15 seconde of zelfs maar 10 seconde. Let dus goed op als je een veiling graag wilt winnen ! Springt de timer terug en wordt er niet meer geboden, dan eindigt de veiling en is de laatste bieder de winnaar

  4. Wanneer stopt een veiling?

    Iedere keer dat je biedt, wordt de prijs van het product één cent hoger. De looptijd van de veiling wordt na ieder bod 20 seconden langer. Heeft er iemand geboden dan hebben andere bieders 20 seconden extra tijd om te bedenken of zij door willen bieden, of dat ze stoppen.

    Staat de teller op nog maar 12 seconden als er wordt geboden, dan springt deze vervolgens terug naar 32 seconden. Staat de teller op 2 seconden als er bijna tegelijkertijd door twee bieders worden geboden, dan springt de teller terug naar 42 seconden.

    De veiling eindigt wanneer het laatst geplaatste bod niet meer wordt overboden.

  5. Wanneer moet ik beginnen met bieden?

    Je bepaalt helemaal zelf wanneer je begint met bieden. Dit kan direct bij het begin zijn of op een later moment. Des te langer je wacht, des te groter de kans is dat je misschien net te laat bent. Er wordt net zo lang geboden tot er slechts één bieder over is en de rest dus is afgehaakt. Dat kan na tien minuten al zijn, of na drie uur. Zolang de klok bij een veiling loopt kan iedereen bieden. 

  6. Waarom is het niet handig om op het laatste moment te bieden?

    Afhankelijk van het soort internetverbinding, browser of device dat je gebruikt om te bieden op onze veilingen kan er een vertraging ontstaan. Dit kan ertoe leiden dat je bieding niet tijdig binnenkomt en de veiling aan je neus voorbijgaat. Wij adviseren je daarom voor de laatste 5 seconden te bieden om te voorkomen dat je misgrijpt

    BELANGRIJK: de officieel geldende timer wordt op dezelfde servers bijgehouden als waar de geplaatste biedingen worden geregistreerd. Alleen deze timer wordt gebruikt om te bepalen welke biedingen geldig zijn en wanneer en door wie de veiling gewonnen is. De timer op je computer wordt lokaal bijgehouden door jouw computer en op basis van informatie en de verbinding met onze servers. Mocht er sprake zijn van een vertraging dan kan het zijn dat jouw timer niet synchroon meer loopt met de officiële timer op onze server. Wacht dus niet te lang met bieden !

  7. Hoe weet ik of ik de veiling heb gewonnen?

    De bieder die als laatste over is, is automatisch de winnaar van de veiling en heeft het recht het product te kopen tegen de eindprijs; vaak echt maar een fractie van wat je in winkel betaald. De veiling is afgelopen als de tekst “GESLOTEN” verschijnt. Bij de gesloten veiling staat ook de gebruikersnaam van de winnaar.

  8. Wat betekent het wanneer de timer ''Controleren" weergeeft?

    Wanneer de status `Controleren` zichtbaar is controleert onze server of er binnen de laatste (milli)seconde nog is geboden op de veiling. Zo ja, hoe vaak en door wie. Afhankelijk daarvan springt de timer terug. Dit omdat er meerdere mensen bieden op een veiling. Is er niet meer geboden binnen de tijd, dan wint diegene die als laatste heeft geboden en springt de timer van `Controleren` naar `Gewonnen`.

    BELANGRIJK: wanneer de timer op "Controleren" blijft hangen is er iets misgegaan op jouw device of in de internetverbinding tussen onze servers en jouw device. Wanneer je de pagina ververst ontvang je de meest actuele informatie over de status van de veiling.

  9. Moet ik constant zelf bieden?

    Dat hoeft zeker niet. Als je een bepaald product wilt winnen maar je moet even weg, of er is een andere reden waarom je niet zelf kan blijven bieden, dan kan je autobieden aanzetten via het biedhulpje. Als het biedhulpje gebruikt wordt dan deze automatisch bieden tegen de andere gebruikers. Je kan zelf instellen hoe vaak je wilt dat er geboden wordt door het biedhulpje.

  10. Wat is het biedhulpje?

    Het biedhulpje is een handige tool die het voor jou mogelijk maakt om door te gaan met bieden wanneer je niet in de gelegenheid bent om zelf handmatig te bieden. Of wanneer je daar geen zin in hebt. Het biedhulpje vindt je op iedere veilingpagina, onder de biedhistorie.

    Het biedhulpje plaatst namens jou automatisch een bod. Hoe vaak het biedhulpje namens jou biedt is afhankelijk van het aantal dat je invult. Je kan het bieden door het biedhulpje altijd tussentijds weer uitzetten via “Mijn biedhulpje” in het dashboard van je account.

  11. Hoe werkt het biedhulpje?

    Heb je bijvoorbeeld 100 biedcredits en wil je 20 keer via het biedhulpje bieden, dan vul je het aantal van 20 in. Het biedhulpje vindt je op iedere veilingpagina, onder de biedhistorie.

    Het biedhulpje stopt automatisch nadat het 20 keer voor jou heeft  geboden. Ook kan je je biedhulpje zo instellen dat het systeem voor jou blijft bieden tot al je biedcredits op zijn. Het bieden stopt dan automatisch zodra je laatste biedcredit is gebruikt.  Je komt dus nooit in de min te staan.

    Let op: vul je bij het biedhulpje een hoger aantal in dan je aan biedcredits hebt dan gaat het biedhulpje automatisch door met bieden op die veiling, als deze nog niet geëindigd is, zodra je weer biedcredits aan je account toevoegt.

    Je bepaalt zelf hoe vaak je het biedhulpje wilt laten bieden. Je kan het biedhulpje op ieder gewenst moment weer uitzetten via “Mijn biedhulpje” in het dashboard van je account.

  12. Stopt het biedhulpje automatisch?

    Ja. Het biedhulpje stopt automatisch wanneer het aantal ingevoerde autobiedingen zijn gedaan. Wil je dat het biedhulpje 20 keer automatisch biedt namens jou, dan zal deze stoppen na de 20e bieding. Het kan ook zijn dat het biedhulpje automatisch eerder stopt, omdat andere bieders afhaken en jij de veiling wint. Alle niet gebruikte biedcredits blijven dan gewoon beschikbaar in je account.

    Het biedhulpje stopt sowieso automatisch wanneer het aantal gevoerde biedingen hoger is dan het aantal biedcredits dat je nog hebt. Je komt dus nooit in de min te staan.

    Let op: vul je bij het biedhulpje een hoger aantal in dan je aan biedcredits hebt dan gaat het biedhulpje automatisch door met bieden op die veiling, als deze nog niet geëindigd is, zodra je weer biedcredits aan je account toevoegt.

    Je bepaalt zelf hoe vaak je het biedhulpje wilt laten bieden. Je kan het biedhulpje op ieder gewenst moment weer uitzetten via “Mijn biedhulpje” in het dashboard van je account.

Gewonnen of gekochte veilingen

  1. Betaal ik verzendkosten?

    In tegenstelling tot andere veilingsites betaal je bij Biedveilingen geen verzendkosten. Hetzelfde geldt voor administratiekosten. Het leven is al duur genoeg, dus die kosten nemen wij graag voor onze rekening !

  2. Betaal ik administratiekosten als ik een veiling moet betalen?

    In tegenstelling tot andere veilingsites betaal je bij Biedveilingen geen administratiekosten. Hetzelfde geldt voor verzendkosten. Het leven is al duur genoeg, dus die kosten nemen wij graag voor onze rekening !

  3. Zijn er nog verborgen of andere kosten?

    Bij Biedveilingen betaal je geen andere kosten dan de eindprijs van de veiling. Biedveilingen is de enige veilingsite in Nederland & België die geen verzend-, administratie-, of andere kosten rekent !

  4. Ik heb mijn veiling betaald maar de status is nog niet gewijzigd naar betaald

    Het kan zijn dat er wellicht iets niet helemaal goed is gegaan tijdens het betalingsproces. Stuur ons even een berichtje en wij kijken het graag voor je na !

  5. Hoe lang duurt het voordat ik mijn prijs ontvang?

    Gefeliciteerd ! Je hebt een veiling gewonnen. De prijs ontvang je in de regel binnen 48 uur na betaling. Biedcredits worden direct na betaling aan je account toegevoegd.

  6. Ik ben nieuw op de site en mijn account is nu al tijdelijk gedeactiveerd. Hoe kan dat?

    Als je je geregistreerd hebt, ontvang je een activatiemail om je e-mailadres te bevestigen. Zolang dit niet gebeurd is, kan je niet inloggen. Het kan zijn dat de mail niet aangekomen is, meld het ons in dat geval via het contactformulier en we maken het alsnog voor je in orde.

  7. Waarom kan je nooit verliezen?

    Als je niet hebt gewonnen heb je het recht om het product te kopen met korting. Je hebt daardoor altijd een goede deal!

    De korting is afhankelijk van het aantal keer dat je hebt geboden op een bepaalde veiling. Biedveilingen.nl houdt automatisch bij hoe vaak je op een veiling hebt geboden en berekent dus automatisch de korting waar je recht op hebt als je het product koopt.

    Er geldt één uitzondering: voucher-credits geven geen recht op korting. Voucher-credits zijn gratis biedcredits die wij weggeven of die je kunt winnen.

    Let op: de “Koop nu” functie kan niet worden gebruikt bij biedpakketten die worden geveild.

  8. Wat is de 'Koop Nu' functie?

    De Koop Nu functie biedt jou de mogelijkheid om een veiling met korting te kopen mocht je de veiling niet hebben gewonnen. Of wanneer je niet door wenst te gaan maar wel het product wilt kopen. De korting is afhankelijk van hoe vaak je op de bewuste veiling hebt geboden. Je kan tot 12 uur na afloop van een veiling besluiten om gebruik te maken van de Koop Nu functie

  9. Ik heb een product gewonnen, kan ik het product daarna nog kopen met korting?

    Als je een veiling gewonnen hebt, kan je dit item achteraf niet meer met korting kopen. Ook kan je een met korting gekocht product niet meer winnen. Zodra je besluit om een product te kopen met korting, terwijl de veiling nog loopt, kan je niet meer mee doen met de veiling. Als de veiling is afgelopen en je niet hebt gewonnen, kan je alsnog besluiten om het product te kopen met korting.

  10. Hoe wordt de korting berekend als ik het product niet win maar wel wil kopen?

    De korting wordt van de winkelwaarde afgehaald die bij de prijs vermeldt staat. Ieder bod dat jij doet op een veiling is 30 eurocent waard. Dus heb je 30 keer geboden op een veiling, maar win je niet, dan kan je het product kopen met een korting van € 9,- euro (30 biedingen x 30 eurocent).

    Er geldt één uitzondering: voucher-credits geven geen recht op korting. Voucher-credits zijn gratis credits die wij weggeven of die je kunt winnen.

    Je hebt na het sluiten van de veiling 12 uur de tijd om gebruik te maken van de koopfunctie. Je kunt ook al gebruik maken van de koopfunctie als de veiling nog loopt. Ook dan krijg je natuurlijk korting.

    Let op: de korting geldt per veiling. Bied je 30 keer op vier verschillende veilingen, dan is de korting niet hetzelfde als wanneer je 30 keer op één veiling biedt. Kijk daarom goed welk product je wilt winnen zodat je het altijd nog met een aantrekkelijke korting kunt kopen mocht je de veiling misschien niet winnen.

    Let op: de “Koop nu” functie kan niet worden gebruikt bij biedpakketten die worden geveild.

  11. Ik klikte per ongeluk op de “Koop nu” knop, maar ik wil het product helemaal niet kopen !

    Geen probleem. Je bent niets verplicht. Mocht je per ongeluk op de “Koop nu” knop hebben gedrukt, dan kan je ons een berichtje sturen of de drie herinneringsmails negeren.

    Let op: de “Koop nu” functie kan niet worden gebruikt bij biedpakketten die worden geveild.

  12. Ik klikte op de “Koop nu” knop, maar ik heb me toch bedacht !

    Geen probleem. Je bent niets verplicht. Mocht je je hebben bedacht en het product besluiten niet te kopen, dan kan je ons een berichtje sturen of de drie herinneringsmails negeren.

Productinformatie

  1. Wat voor producten veilen jullie?

    Biedveilingen heeft een ontzettend groot assortiment aan producten die geveild worden. Het varieert van biedpakketten, tot plasma TV’s. En van cadeaukaarten tot stofzuigers en tablets.

  2. Krijg ik garantie op de producten?

    Op alle door ons aangeboden veilingproducten is garantie van toepassing. Het zijn allemaal nieuwe ongebruikte producten waarbij de Europese regelgeving inzake garantie geldt. Ondanks dat onze norm hoog ligt en wij daarom alleen kwaliteitsproducten en dus het beste van het beste veilen kan het onverhoopt gebeuren dat er iets mis is met een product. Geen nood ! Stuur ons een berichtje en wij regelen de rest voor je.

  3. Hoe komen jullie aan de producten?

    Wij kopen onze producten in bij diverse vaste leveranciers in binnen- en buitenland

  4. Zijn de producten nieuw en onbeschadigd?

    De door Biedveilingen geveilde producten zijn te allen tijde gloednieuw, niet gebruikt, onbeschadigd en voorzien van garantie.

Betalingen

  1. Mijn biedcredits zijn niet bijgeschreven en het geld is wel afgeschreven van mijn rekening, wat nu?

    Als je met iDeal betaald hebt en het scherm daarna te snel afsluit, dan kan het gebeuren dat de transactie niet goed wordt doorgegeven aan de website. Hierdoor wordt de betaling niet goed verwerkt en worden de biedcredits niet automatisch bijgeschreven. Dit kan ook veroorzaakt worden door een kleine storing in de verbinding tussen iDeal en de site tijdens het afronden van het betalingsproces. Maak je geen zorgen. Als je het ons meldt via het contactformulier, dan kunnen wij het direct nakijken en corrigeren.

  2. Kan ik met mijn creditcard betalen?

    Uiteraard kan je eenvoudig en snel met je creditcard betalen.  Kies hiervoor de optie PayPal. Je hebt hier geen account voor nodig. Na het kiezen voor de optie PayPal kan je aangeven dat je wil betalen met een creditcard zonder account. De hele betaalprocedure beslaat niet meer dan 1 tot 2 minuten.

  3. Wat voor betaalopties bieden jullie aan?

    Biedveilingen biedt de volgende betaalopties aan: Ideal, PayPal,  Bancontact / Mister Cash en Paysafe card

  4. Kan ik ook vanaf een buitenlandse rekening betalen?

    Het is uiteraard gewoon mogelijk om vanaf een buitenlandse rekening te betalen. Je kan hiervoor de PayPal, Bancontact / Mister Cash of Paysafe card gebruiken.

  5. Ik heb biedcredits gekocht via Paypal met een “Uitgestelde bankbetaling” maar ik heb deze nog niet ontvangen

    Een uitgestelde bankbetaling wordt niet direct uitgevoerd, maar duurt 6 tot 10 werkdagen om te voltooien. Wij krijgen wel bericht dat je gebruik wenst te maken van een uitgestelde bankbetaling, maar de transactie wordt pas na 6 tot 10 werkdagen voltooid.

  6. Binnen hoeveel dagen moet ik het bedrag van een gewonnen/gekochte veiling betalen?

    Wanneer je een veiling wint heb je 72 uur oftewel 3 dagen de tijd om de veiling af te rekenen. Wordt de veiling niet betaald dan vervalt (het recht op) de veiling. Je bent verder dus niet verplicht om het product van de gewonnen veiling te kopen tegen de eindprijs. 

100% WINGARANTIE !

  1. Wat is de '100% WINGARANTIE'?

    Biedveilingen heeft als enige veilingsite van Nederland en België de 100% WINGARANTIE ! bedacht en geïntroduceerd. Indien je aan de gestelde voorwaarden voldoet dan krijg je van ons een prijs. Zo weet je dus zeker dat je altijd iets wint bij Biedveilingen !

Stuur een e-mail

Facebook

Heb je vragen? Die mag je ook via Facebook stellen. Ons webcare team staat voor je klaar!

Stel je vraag via Facebook


Biedveilingen.nl, Beursplein 37, 3011 AA Rotterdam (World Trade Center), KvK 50634100

BTW nr. 822847620B01

© 2017 Biedveilingen.nl. Alle Rechten Voorbehouden.

--> --> --> -->
Trustpilot beoordelingen